Slingor Å Plugg

Åkte till Adrienne vid 12-tiden, syftet var att få pluggat lite, göra slingor (första gången jag inte gör det hos frisör) och ha djupa konversationer. Allt gick som tänkt förutom att vi hade lite problem med slingeriet... Jag var livrädd eftersom jag aldrig har gjort det själv, farhågor som att håret skulle trilla av m.m snurrade i huvudet, men vad gör man inte som fattig student... Adrienne sa bestämt att jag skulle ha i krämen längre men jag ville ha ur det.. Jag fick min vilja igenom med resultatet att de inte blev riktigt så ljusa som de brukar bli..skulle alltså ha lyssnat på Adrienne hehe

Jag funderar nu på när man egentligen ska packa ner julsaker å julgranar? Det är säkert relativt snart men det känns sorgligt... Det e ju fortfarande fasligt mörkt å jag älskar adventsljusstakarna å julgranarna som lyser upp. Jag går nog som vanligt emot strömmen å låter dem vara alldeles för länge hehe





Ne, nu blir det hundpromenad & meditation innan jag gungar in i sömnlandet.

Sov Sött Godingar!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0