Ring Ring I Telefonen

Hedvig Söt ringde å var gullig - blev inspirerad att skriva lite till eftersom det e det enda skojjiga hon har att göra på jobbet är - att läsa min blogg - snacka om att få prestationsångest ^^

Fyndade lite ditten å datten på IKEA men jag glömde spegeln...hur märkligt är inte det då? Jaja det e nog meningen att jag ska hitta nån trevlig spegel med guldram på nån auktion/loppis istället.

Kusin Vitamin var här med sin externa hårdisk som jag la över bilder på för typ ett år sen innan min gamla laptop skulle lagas. Å sen blev ju aldrig laptopen riktigt som den skulle å när jag väl fick en ny kissade Isolde i den så den bara stendog å kommer antagligen aldrig mer att vakna till liv =(

I vilket fall var det kul att titta på alla gamla kort som jag hade glömt bort att jag hade...mitt hår var riktigt snyggt å jag vet inte varför det e så dassigt nuförtiden? Skyller på vinter å för lite sol hehe
Ska förresten klippa mig imorgon å så får vi se om jag får skäll för mitt eget slingande som inte blev sådär toppenbra...



Kommentarer
Hedvig

va gullig du är som skirver så jag ska ha någon underhållning :):) (står på jobbet nu me ;P haha)

2009-01-23 @ 16:13:31
Spirituella Bella

Hehe då blev du väl himla glad över att jag till och med la ut en bild på mig där jag alldeles strax kommer dratta på ändan? ^^



Logga in på msn om du har trååååkigt å vill ha sällskap =) Du har väl fått mitt mail om att jag bytt mailadress?

2009-01-23 @ 17:20:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0