Paaaaakeeeeet =)

God kväll i stugorna!

Å å å vad roligt! Plingade till i mobilen å vips hade jag fått ett alldeles underbart sms: "Du kan hämta ditt paket på Coop nu". Lilla jag fick paket - känns som om julen aldrig tar slut ;)  Jag påmindes därmed om att jag knappade in en beställning på Halens en kväll då jag inte kunde somna...man minns ju aldrig riktigt vad man har beställt så det är lite av en överraskning.

Min kära kusin & hennes mor kom å hälsade på å drack kaffe - mycket trevligt!!! Sen fortsatte vi till mormor å alla satt å blippade med sina mobiler. Naturligtvis inser jag att inkorgen för sms e överfull å tänker vara duktig å rensa. Trycker obekymrat på "radera alla meddelanden" å inser inte alls vad jag har gjort... Dock blir det uppenbart för mig när jag står i kassan på coop å ska hämta ut mitt paket...NEEEEEEEEEEEJ!!!! Jorå, jag har minsann varit så duktig att jag har raderat meddelandet med koden för att hämta ut paketet... Men jag måste ju försöka fjäska med kassörskan så att hon börjar gräva i högarna av paket för att finna det med mitt namn på... Hon går motvilligt med på att försöka hitta det när hon inser att jag inte alls har lust med att vänta på ett påminnelse-sms...(jag e så tacksam över att hon inte är immun mot mina ledsna blinkande ögon)...å hon hittar det =) =) =) YAAAAAAAAAY!!!

Mitt nya tillskott i garderoben:
 



Dessutom kan jag inte få nog av gosiga pyjamasar så jag hade beställt ytterligare en till min samling - en lila. Nog för att jag gillar stoooora pyjamasar att sova i men nu hade jag allt tagit i lite väl mycket...storlek 40/42...tappar nästan byxorna men orkar inte skicka tillbaka dem...får väl se om jag vaknar med pyjamasbyxorna vid anklarna...



Nu ska jag försöka sova...just nu känns det inte som om det sker inom en snar framtid men vi får väl se ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0