Oj oj oj vilken perfekt Nyårsafton!

Hade tänkt att ta det superlugnt å mysa lite med familjen bara men så kom superbusiga Adrienne med sin gullunge till dotter och med sig hade de karaoke-tillbehör... Så kvällen var fylld med skratt, glädje, kärlek & lite ömma öron å halsar ;)

Det kunde inte ha blivit ett bättre avslut på året! Jag är så tacksam över min underbara familj (ja Adrienne med dotter är familj oxå).

Kommer alltid förknippa denna låt med min Adrienne haha

http://www.youtube.com/watch?v=X5pkkAhETYg

Nån gång runt 2 (ingen aning vad klockan var), ringde vi vår gemensamma vän som vi kan kalla Mr Snapp & gav han ett smakprov på vår skönsång....

http://www.youtube.com/watch?v=1MzCMa2wcuo

...är ganska osäker på om han uppskattade det, men huvudsaken var väl att vi hade såååå görskoj? ;)




Kommentarer
Adrienne

Åååh vad vi hade roligt! Tyckte lite synd om folket som satt i soffan när jag såg högtalarna bakom... men dem såg jag först imorses... för seeent. Hoppas försäkringen täcker hörselskador... sen förstår man att vissa var ivriga att rasta hundarna.:-D



Luuuvya!!!

2009-01-01 @ 14:33:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0