Munsår I Näsan???

Alltså - hur vanligt kan det vara att få munsår precis i borröppningen?? Munsår har jag lite då å då men att det plötsligt blossar upp i borren är lite otäckt...hade hoppats på att det kanske skulle försvinna tills imorgon när jag ska redovisa en hemtenta eller på fredag då jag ska jobba men så verkar det icke bli....

Jaja det finns inte så mycket att göra åt det...men jag ska åtminstone bespara er genom att ej publicera en bild på det =)

Uppdatering Angående Min Kära Katt Som Har Damp

Efter att ha terroriserat kattflickorna här hemma så till den milda grad att lilla Spooky morrar & producerar läten som låter som grisgrymtningar har han gett upp hoppet om att få gå ut så här sent så -

han sitter nu å tröstäter...men efter att han puttat ner toapappersrullen i kattlådan under handfatet såklart. Får inte han gå ut ska ingen annan heller trivas med tillvaron ;)

inte konstigt att han ska banta 1.2kg enligt vetrinären...

Ska hoppa i säng nu! Sov gott alla därute å låt inte bedbugsen ta Er =)

Spooky (Som För Övrigt Insisterar På Ett Namnbyte - Namnförslag Mottages Tacksamt)



Kommentarer
SpirituellaBella

Ok ok här e det ju heldött så jag lägger in första förslaget! Isolde? Vad tror Ni om det?

2009-01-07 @ 22:30:32
SpirituellaBella

Men nu kom jag kanske på nåt ännu bättre? Snövit??? Lite häftigt är det ju med kontraster? Eller?

2009-01-07 @ 22:46:37
Jenny

Mysan. Fick det till mig. Kram

2009-01-08 @ 18:16:23
Henke

Hon vill heta Spooky..

2009-01-08 @ 19:45:19
Anonym

Hmmm ja kanske...eller så vill hon heta Snövit? hehe

Vi får se vad som sker...men hon e lixom inte sådär supergosig...kan bero på hennes nuvarande namn?

2009-01-08 @ 19:48:33
Henke

Kan bero på att du inte kliar henne på magen på rätt sätt! =)

2009-01-09 @ 01:01:40
SpirituellaBella

Å jodå hon får en massa kill på rätt sätt! =)

2009-01-09 @ 10:16:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0