Magiska Konversationer

Började dagen finfint - hos frissan! Nu e mitt hår vackert å fluffigt igen hehe

Lyckas inte ta ett kort på mig själv bakifrån men resultatet e liknande detta:



Pratade med Andraste på msn, det är helt otroligt hur vår energi lyfts när vi pratar med likasinnade om saker relaterat till vår spirituella utveckling. Jag kände mig inspirerad för att ta tag i massa olika saker! Allra helst skulle jag vilja meditera men jag vet ju att jag bara somnar så det är ju ingen idé... Men det är rätt märkligt att jag nuförtiden har fått svårt att somna på kvällen å vaknar tidigt... Så brukar inte jag vara... Men men det vänder nog tillbaka igen.
Jag behöver ju mina 8 timmars skönhetssömn som alla andra =)

Fick paket från adlibris igen!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0