Nu SKA jag sluta röka!

Det bara är så....om jag ska gå på gamla erfarenheter kommer jag att vara en surisgris ett tag framöver.... Tycker jag har haft en massa snusdosor högt å lågt här hemma men nu hittade jag bara en med såndära stora snusar och smaken e tranbär...mumma...eller inte =/

Jag får roa mig med magiska filmer å dokumentärer idag så jag glömmer bort allt som har att göra med cigaretter...

Idag är det dags att slänga ut julen men jag väntar nog lite till...ska ju ha besök över helgen å då kan vi dansa ut julen ihop - frossa lite i julstämning å julmusik innan man måste säga hejdå till allt vackra. Man kan ju undra varför jag älskar julen så innerligt...kanske har det med ens stjärntecken att göra? Adrienne är likadan med julfrosseri å hon är också tvilling som jag....japp jag har nog löst mysteriet ;)






Kommentarer
Adrienne

Färgglada lampor, glitter... påminner om Hem... Sen är energin under den årstiden full av frid, kärlek, familjekänsla, gemenskap och slöjan mellan världar är extremt tunn kring jul. När det är lugnt och fridfullt då är vi närmare världar på högre frekvens. Japp... juuul nov-feb!

2009-01-13 @ 22:26:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0