Kommer tillbaka å biter en i rumpen...

...ibland sker det lustiga saker i livet. Vi tar det från början...

Asså min inneboende får ju ta att jag pratar en hel del, kan lixom inte låta bli....å har jag inte pratat med mina vänner så får han helt enkelt lyssna på mina ideér å tankar - stackarn... I alla fall så tror han inte alls på samma koncept som jag med reinkarnation, att man skapar sitt eget liv och andliga guider...men han får ständigt höra om det...

Anyways....

Min inneboendes bil vill inte starta så han fick låna min mammas bil om vi körde henne till och från jobbet. När vi stod utanför och väntade på henne började jag skriva ner olika affirmationer som kan vara bra att använda. Frågade om inte min inneboende hade några bra förslag?

Neee, jag kan inte! svarade han...

Jag kontrade med att det där var absolut ingen bra affirmation nånstans!

Då sa han: Joho, för det undermedvetna förstår inte ordet inte så det var visst bra!

Oj, oj , oj, lite har han snappat hahahaha

Å naturligtvis kom mina egna ord tillbaka och bet mig i rumpen...lite skoj var det i alla fall ;)




















Några av affirmationerna jag skrev kommer här nedan, kanske borde jag fila mer på dem? Vad tycker Ni?

~Jag är värdefull & förtjänar endast det bästa~

~Mitt liv är underbart på alla sätt & vis~

~Jag befinner mig alltid på rätt plats vid rätt tid~

~Jag älskar mig själv precis som jag är~




Sen var jag ju inne på jobbet en sväng och umgickdes (jo det heter så - jag lovar ^^) med Hedvig. Sötare får man leta efter!!!

Om du läser detta Hedvig ska du veta att kissemissen som jag adopterade av dig e skitsur just nu...vill inte släppa ut han så här
sent så han varvar att ta ut sin frustration på sin leksaksråtta med lilla svans med att klämma sig in bakom tv-bänken å leta
efter de andra tio råttorna han har slarvat bort hehe

Han är för tjock för att gå bakom så han ålar sig in PÅ SIDAN över recievern... Man kan ju inte annat än älska den buspojken!






Buskatten - Avalon


Kommentarer
Anonym

hehe, jag läste! :) fräckt att du skrev så och att jag gick in och kolla samma dag! jag ska försöka slänga upp lite mer kort på missen på facebook :)

2009-01-07 @ 20:00:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0