Kära Läsare!

Vet inte varför jag valde den rubriken, kändes bara rätt helt enkelt. Jag har börjat bli ännu mer sådär spontan med att slänga ur mig vad jag verkligen tycker utan att fundera på vad andra ska säga. Antar att det är till stor glädje för mina klasskamrater på forumet där vi umgås, de får mycket filosofiska idéer att kommentera hehe
Men vafan, jag e lycklig å har de några problem med mina åsikter e det upp till dem =)

Så hur mår Ni alla mina sötnosar? Uppdateringar tas tacksamt emot bland kommentarerna =)

Idag har jag pluggat nästan konstant, senblev det en brejk och jag fikade med kära Ess & hennes söta barn. Tog en tur i leksaksaffären och hittade hur många söta Tingeling-grejer som helst bla teservis & spel - oj vad man skulle bli fattig om man hade små söta ungar att handla till hehe




Imorgon blir det mer plugg å på kvällen blir det myspysträff hos Adrienne - weeeee vad roligt =)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0