Julgransplundring!!!

Attans vad svårt det vaaaaaaar...att ta bort alla härliga mysiga adventstakar & julgranar...myspyskänslan e bara *poff borta*

Trots andra lampor i fönstren blir det inte samma lixom...ångrar mig liiite att jag packade mina 6 lådor med pynt å gömde dem på vinden...fast nu får jag väl helt enkelt vänta in vååååren med alla härliga vårkänslor å pirr i magen? =)

Leia hjälpte till att plocka ur granen...eller inte....



Isolde tyckte att det hela var lite festligt oxå....eller inte....hehe...hon e ju inte alltid så munter ;)



Var en sväng hos Syster Yster som fyllde år- trevligt, trevligt =)

Sen i helgen kan jag inte få Lady Gagas Pokerface ur huvudet...men samtidigt e det himla skojjiga minnen som dyker upp hehe

Jag röstar för fler fester i mitt hus med ännu mera skratt å roliga danser- å så får vi inte glömma att äta skorpor innan vi somnar!!!

(Stackajs skojpan)

Hann ta ett magiskt julekort på mitt hus i snön innan julen var helt förbi i alla fall!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0