Good Feelings

Jag har blivit antagen till pedagogik a nu i alla fall, var inte riktigt säker på att det skulle bli så eftersom jag sökte så sent. Men nu kan vi fiiiiira =)

Jag firar på mitt speciella sätt uppkrupen i soffan med täcke, massa tända mysljus & det bästa av allt - morden i midsomer i dvd:n!!!





Märkligt att vissa saker får en att må så bra, små saker som tex att se morden i midsomer . Det är själva miljöerna och omgivningarna i serien som jag tycker såååå mycket om. Måste ha levt något underbart liv i England eller Skottland eftersom jag blir så glad av den naturen. Det är synd att man inte är mer i kontakt med sin mediala sida så man kan få glimtar av tidigare liv utan att gå till ett medium... Sist jag var i kontakt med ett medium var i somras & hon berättade att min första inkarnation här på jorden var i Atlantis - jag blev föga förvånad då jag alltid har känt längst inne att denna plats en gång i tiden existerade. Inte konstigt att man känner sig spirituell om det första livet här grundades i en civilisation där healing & kristaller var lika självklart för människans välbefinnande som mat & vatten. Min själ minns allt det där, men att plocka upp minnena till ytan har hittills varit svårt - men det blir kanske lättare?

Hoppas att Ni tar Er tid att njuta av något ikväll som får Er att må innerligt gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0