Go Morron Ljusvarelser

Adrienne uppmuntrar samarbete med Ärkeängeln Chamuel - dels för att det snart är alla hjärtans dag å dels för att han/hon (har inte riktigt förstått om det är kvinnlig eller manlig energi än) hjälper oss med att finna vår twin flame eller soulmate. Ni som känner mig vet att jag inte backar en sekund för sådant här - kärlek måste vara det absolut viktigaste i vårt liv. Speciellt när vi befinner oss på denna ganska kalla & hårda planeten. Men vi kan ju göra allt för att få den att vara ett lite trevligare ställe? Eller hur?


Det var tydligen en kvinnlig ängel =)




Även om det kräver engagemang tycker jag att det blivit betydligt lättare att se alla med kärleksfulla ögon. Det har blivit lättare att förbise människor med taskig attityd - jag behöver ju inte ha dem i mitt liv om jag inte vill. Fast man utsätts ständigt av prövningar - speciellt av de närmaste hehe

Hoppas att allas dag går i kärlekens tecken å att Ni omger Er med kärlek, rosa fluff å gnistrande positiva tankar både om Er själva å alla Ni möter =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0