Förkyld I Ögat?

Ja ni vet ju att jag e lite speciell, får munsår i näsan osv... Nu är det jättemärkligt i mitt vänstra öga...känns som jag e liiiite förkyld men inte mycket men att det påverkar mitt öga - känns som nån har hällt grus i det... Jag har noga tvättat bort allt smink från ögat som inte mår bra så jag ser himla kul ut...orkade inte tvätta det andra, det mår ju bra lixom =)

Kanske är det meningen att jag ska blunda? Vila mera? Jag har ju sovit lite dåligt... Men blundar jag så somnar jag å det e inte speciellt skojjsigt att somna 17.30 å vakna vid 23-tiden å  då man inte kan somna om....men jag kan ju blunda med ena ögat? Eller kanske inte....

Jag har tagit med mig laptop å varma tofflor upp på övervåningen, satt mig i min magnifika lila fotölj å ska bara viiiiiiila!
Att läsa e inte så lätt just nu så jag lyssnar på en ljudbok (Journey of Souls) å skriver lite till Er - kan man hitta ett roligare fredagsnöje? Haha tror inte det va ;)

Men jag trivs som sjutton i mitt lila rum med lila fotölj - åååå vad jag är tacksam för att jag fann detta lilla drömhuset! Yay!

Nu ska jag fortsätta att fundera på mitt livssyfte - men vi ses säkert sen =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0