Förbereder mig för pinsam stund...

Imorgon ska jag närvara vid ett seminarie på nätet (läser ju kurserna på distans) där vi ska ha webcam å headset för att kunna diskutera saker å ting med varandra å samtidigt kunna se vem vi pratar med - så fiffigt...eller inte....  Grejjen e att dels hålls kursen på engelska å sen har jag inget headset så jag fick låna ett...som är lagat med buntband eller vad sjutton det heter...så förstå att förnedringen kommer bli stor - jag kommer se ut som en skum insekt när mina "cyber-klasskamrater" å lärare ser mig...oj oj oj...men jag kan ta det - alltid roligt om man kan glädja någon =)

Vi ska dock inte ha så skoj att ni får se bild på mig med insektsheadsetet på...det får ni visualisera själva bäst ni vill!



Alla katterna gillar den nya lila fotöljen men ingen platsar riktigt lika bra i den som Avalon - han e så speciell å sååå låååång ;)





Nu ska jag försöka nana mig! Sov Sött =)


Kommentarer
Anonym

Men gumman.. du vet väl att du kan klippa av buntbanden? Du behöver inte ha långa spröt sådär skrattar

Kram

2009-01-26 @ 16:29:03
Anonym

jag blir så himla glad när jag ser hur mysiga mina goingar är ihop :):):):)

2009-01-26 @ 19:54:13
Anonym

Hehe jag vet, jag ska klippi klippi =)

2009-01-26 @ 20:54:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0