Djurkommunikatör?

Ååå vad skönt det hade varit om man kunde kommunicera med sina djur. Isolde kissar inne (ej i lådan) sååå ofta, de andra katterna gör de aldrig. Skulle vara intressant att veta vad det är som gör att det blir så. Jenny om du läser detta kan inte du försöka plocka upp något som jag kan göra för att få slut på detta? Min tvätthög e enorm pga av allt hon kissar på, kan inte ha filtar i soffan längre för att hon är där och kissar ner. Hundarna får ha sina täcken på golven ifred max två dagar innan de är nerkissade...jobbigt jobbigt... Kommer aldrig ikapp min tvätthög =(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0