BoppiDooooo

Så nu var allt i psykologi a klart, guuud så sköööönt!!!! Nu släpper vi det *poff borta*

Ska sätta tänderna i pedagogik istället å tänkte läsa en kurs på 7.5 hp vid sidan av. Hittade två mycket intressanta kurser och jag hoppas på att komma in på en av dom iaf! Antingen blir det Kinesisk Filosofi eller Nyandlighet & Nyreligiositet i Samtiden. Fanns en superintressant kurs som hette New Age men den var på 15 hp och jag vet inte om det blir lite väl tufft... Vi får väl se. Men det är ju roligt att man kan plocka in lite sånadäringa speciella ämnen vid sidan av "det som anses bra av samhället"...




Blir som vanligt upprörd av dessa människor som sätter mallar på hur saker å ting ska vara i samhället...fast jag skickar bara ljus å kärlek till deras högre jag naturligtvis...jag menar jag är ju en ödmjuk liten Spirituell Bell som älskar istället för att hata ;)

Men asså tänk tanken att få vara den som bestämmer värderingar och sätter upp ideal & normer för vårt samhälle...fatta allt spännande som hade funnits då =) Tex de hårdaste straffen skulle ju lätt tilldelas dom som behandlar djur illa eller andra försvarslösa människor...det skulle vara obligatoriskt att äta choklad till lunch, ju trevligare du är mot din omgivning desto mer respekt & bekräftelse får du och varje dag skulle utmärkelsen - Dagens Solstråle delas ut!

Vi skulle ha en sockersöt rosa värld med kärlek, glädje & gemenskap!!! Tro inte att jag har drabbats av storhetsvansinne - jag bara dagdrömmer lite å det e bra för själen, så det så! =)




Skulle egentligen ha sagt att jag slutat röka...men tyvärr suger det alldeles för mycket i röktarmen nu...jag bara måste iväg och köpa cigg =(

Men en dag kommer jag bli sådär SUPERREDO för att sluta röka....då säger jag till....på riktigt....nu var det mest på låtsas..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0