Blöt Om Baken

Drog några kort från mina nya oracle cards å det stod bland annat att jag skulle besöka havet - eftersom det inte finns nåt hav direkt i närheten fick det bli det närmsta man kan komma nämligen Vänern ;)

Fotade en massa å det var sååå skönt att vara ute i naturen.






Det var snorhalt å jag halkade omkring men jag lyckades bara med bedriften att ramla en gång - och naturligtvis var det någon som fick det på kort...jag slog mig inte...förnedringen var värst... Men självklart delger jag er detta - så ni kan tycka synd om mig. För jag vet att ni inte skrattar.....eller hur? ;)



Japp japp, där drattade jag på ändan...haha jag ser ju sjukt rolig ut!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0