Blev uppspelt...

...för att det snöade när vi var ute med hundarna =) Jag blev full av pirrande glädje å insåg att jag måste skriva en tacksamhetslista innan jag skuttar till sängen! Desto mer tacksamma vi är desto mer glädje kommer flyga in i våra liv - så det e bara att börja skriva egna tacksamhetslistor i rasande fart ;)

Saker jag e tacksam över:

* Vackra å underbart doftande hyacinter som pryder mitt hem lite här & var

* Min älskade Själssyster som finns där för mig i vått & torrt

* Min underbara familj som alltid ställer upp

*Mina glädjespridande djur som är friska & krya

* Alla supersöta vänner som är mina solstrålar

* Snön som faller så vackert

* Det frostiga gräset som glittrar magiskt

* Min rosa laptop som gör mig glad så fort jag ser den hehe

* Att en serie som Vicar of Dibley (Ett Herrans Liv) har skapats

* Mitt egna hemtrevliga mini-sagoslott som är fyllt med harmoniska energier

* Mina städade "penga-hörn" som kommer göra 2009 till ett år fyllt med ekonomiskt överflöd

* Att jag har insett att psykologi inte är rätt för mig, fortsatta studier i pedagogik känns bättre



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0