Vad Ska Man Hitta På Nu Då???

Under dagens lopp har jag hittat på en masa ursäkter för att inte ta tag i det jag borde - plugga... Jag har bla:

* Bryggt kaffe typ 6 gånger
* Pratat med Adrienne i telefonen
* Lyssnat på Hayhouse
* Målat några bord å lite annat smått å gott
* Jag har ätit några gånger
* Filosoferat över varför min dator helt plötsligt har blivit seg
* Städat
* Svarat på mail
* Fått några nya insikter
* Varit å köpt snus

Just nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på för att undkomma pluggandet...men jag tror att jag är i starkt behov av en kladdkaka å en kopp kaffe. Å när jag är färdig med det är klockan så mycket så det är ingen idé att börja plugga...bättre att jag tar det imorrn, eller hur? Jaaaaaaaaaaaaa!!!




Ja, nu när vi gemensamt har kommit underfund med att det är bättre att plugga imorgon känns det bättre =) Det är så skönt att Ni alltid håller med mig ;)

Roligaste sms:et för dagen (och det enda för den delen hehe) kom från Adrienne:
SNÖJAAAJ! STOOJA FLINGOJ! Ska vi åka pulka?

(Ja, vi pjataj ofta bebisspjåååk baja föj det e så joooligt )



Största bedriften för dagen:

Bellsan Bus har nu varit rökfri i ett helt dygn - Yaaaaaay





Kommentarer
Anonym

Angående datorns seghet....... behöver jag säga mera???????????????????? :D:D:D:D:D

Gör det du verkligen vill göraaaaaaaaaa Kraaaaaaaaaaaaaaaam

2009-02-04 @ 21:46:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0