Tenta, facebook å jordisk ängel!

Sötaste Sessan kom å hälsade på igår, hon hjälpte mig lite med tentan. E sååååå tacksam, ingen kan förklara pedagogik som hon =)  Det är märkligt hur vissa själar känns sådär ljusa utan att vara direkt intresserade av det spirituella, men Sessan e sån, en liten ängel på jorden utan att vara medveten om det. Det är nog det hela hennes charm kommer ifrån - tror absolut att vi ingår i samma själsgrupp. Jag visade min tacksamhet på ett kanske inte så bra sätt - jag skapade henne en facebook-sida, och det var lite av egoistiska skäl..vill ju se mer av henne på nätet hehe

Denna bild liknar Sessan å hennes själ.

Men jag är inte klar med tentan ännu, har en hel del att fixa men borde få ordning på det tills på söndag när den ska vara inlämnad i alla fall.  Så jag hoppas att Ni sänder mig all Er kunskap om ämnet pedagogik under dagen så jag kan bli färdig ...var på väg att skriva något negativt ...men jag ändrar mig och istället använder orden - med denna underbara å väldigt intressanta hemtentan ;)

Men det är helt otroligt vad svårt det är att omvandla alla negativa tankemönster till något positivt och då jobbar jag ändå intensivt med det varje dag, men det kommer ;)

(Jag gör en mental notering om att skriva mer om positivt tänkande å belöningarna som vi får av det...)

Önskar Er en dag fylld av rosa molnfluff, gnistrande tankar å glädjefyllda skutt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0