Luuugn å Roooo

Jag vill ha murgröna i min trädgård, som klättrar upp för mina fruktträd, tänk vad trevligt det hade varit på vintern med massa grönt i snön =)




Min längtan efter våren är väldigt stark just nu, men vintern är oxå vacker..





Sist vi hade spirituell kväll hos Adrienne bjöd hon på en underbart god sallad - blev inspirerad å försökte mig på att göra en egen idag med kikärtor, kidneybönor, babyspenat, gurka, tomater, majs, paprika, champinjoner å fetaost
- yummy, yummy in my tummy =)

Var hos tandläkaren igår, var en ganska otrevlig upplevlse men efter 8 sprutor kände jag inget av den ilsket brummande borren - vilken lycka!!! Skuttade glad i hågen hemåt eftersom jag äntligen träffat en tandläkare som bedövar tills smärtan försvinner. Men jag sa "yaaaaay" lite för tidigt...när bedövningen släppte värkte det något otroligt i tanden. Somnade till slut vid tre-tiden men det var 6 oerhört jobbiga timmar. Något skulle jag väl lära mig av denna upplevelse- vet bara inte vad ännu...



Visst ska man sortera filmer eller böcker i färgordning å minsann inte beroende på kategori!

Tyckte lite synd om mig själv så tog ledigt från allt pluggande idag! Istället ägnade jag mig åt att sortera och omstrukturera garderober och mina kläder - ordning å reda nu minsann =)
Har städat lite grann å nu tittar jag på Time Team - ja jag vet...jag e insnöad! Men det e bättre att vara beroende av Time Team än World of Warcraft å det har jag inte spelat på evigheter - me good girlie ;)
Nämnde ju Phil Harding i ett tidigare inlägg å jag tror jag vet varför jag gillar honom - han e alltid så glad å positiv.

Nu ska Bellsan Bus äta lite mer sallad - men vi ses ju sen igen!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0