Tjingeling!

Yepp, jag har en liiten sak att erkänna - jag har inte pluggat som jag borde gjort idag - det kom lixom upp annat... Men jag har fortfarande inte rökt iaf =)

Nu ska jag delge Er vad som hänt sen sist, var ju några timmar sen vi hördes ;)

Solen sken sååå vackert å jag kände att mitt kronchakra behövde bada i solljuset, så jag har varit ute å vandrat på moder jord och fotat lite smått & gott.







Men det bästa av allt var att jag lyckades få se en underbart söt ekorre i en gammal ek!




Jag har lagt in ekorrens budskap tidigare men här kommer det igen:

Var nyfiken å prova på allt! Gör dig av med det gamla och lev helt i nuet. I nuet skapas nya möjligheter för dig. Din gåva är upptäckarglädje. Med andra ord - ut med det gamla och in med det nya!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0