Sugen...

...klockan är snart 23 å jag borde soooova, jag har en massa att uträtta imorgon... Ringa vetrinären, plugga (2 böcker ska vara utlästa tills på måndag då jag ska skriva en hemtenta), måla några lister och så ska det väl städas lite som vanligt ;)

Men i vilket fall så är jag väldigt,väldigt sugen på något nu...choklad av alla de sorter skulle passa mig alldeles utmärkt men jag orkar inte gå ner å rota i skåpen. Det är lite kallt å jag trivs gott under mitt varma & fluffiga täcke, det e bara armarna å de små fingrarna som e lite kalla för tillfället....men snart ska de oxå få värma sig medan jag lallar in i sömnlandet.

På lördag e det alla hjärtans dag - har det undgått någon? Å jag ser framemot en underbar tjejkväll hos Adrienne med en massa djupa samtal, skratt å rosa fluff - jo det har Adrienne minsann lovat miiiig =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0