Sovmorgon

Jisses, det var lääänge sen som jag låg & gosade mig i sängen till 11, men det känns bra att få sova ut på ett sätt. Men annars mår jag alltid bäst av att gå upp tidigt, vet inte varför men det känns bättre helt enkelt. 

Jobbade till 23 igår och det tar alltid några timmar innan jag kan varva ner efter jobbet så det blev sent i säng.  Nu när jag väl är uppe vaknar man verkligen till liv med 14.5 grader i köket hehe

Men jag tog mina vanliga åtgärder å tände massa ljus å tog på mig min stickade poncho som min kära mor har gjort till mig så snart har jag fått upp värmen =)


Visst är det vackert med vinterlandskapet just nu men jag längtar mer efter våååren. Jag å min kära arbetskamrat kom på igår att vi nog måste flytta julen. Det finns aldrig tillräckligt med snö innan jul så man hinner få julstämning, alltså borde vi fira jul typ nu! Men sen insåg vi att vi nog inte får igenom vår önskan om julförflyttning hur mycket vi än vill hehe


Sessan var på AC/DC i Stockholm igår å jag fick en liten filmsnutt som mms, vilket förgyllde de långa timmarna på jobbet - förväntar mig ett telefonsamtal av henne idag så jag får veta hur kul det var =)

Jag ska sätta igång med att skriva färdigt tentan så att jag får vara helt ledig imorgon! Hoppas Ni andra njuter av Er ledighet å gör saker som Ni mår bra av. Lööööve U All <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0