Solskensdag

Idag kom våren på riktigt till mig, jag satt på trappan å solade lite medan jag drack kaffe. Lät dörren stå öppen och vårvädrade huset så härliga och glada vårkänslor kunde virvla genom huset. Isolde, Leia å Zita knödde med mig på min lilla trappa, alla var glada å nöjda =)

Det e lite roligt med Isolde, hon har bara legat inne å surat hela hösten å vintern men nu verkar det som om hon har vaknat upp ur sin vinterdvala - hon är pigg, busig och brukar vara ute hela fem minuter i taget! Framsteg mina vänner, framsteg =)

Detta kortet är taget för flera år sen innan Isolde fick skutta runt som hon ville =)

Ägnade förmiddagen att skriva ut kort på mig där jag ler å tapetserade kylskåpet - allt för att jag ska se mig själv som en glaaaad person å därmed bli ännu glaaaadare med en massa a:n.

Letade upp en massa bra affirmationer på nätet som jag klistrade in i ett word-dokument och lade in passande bilder, fick ihop en liten mini-bok som jag ska läsa igenom varje morgon och kväll - det kommer bli såååå bra ;)

Nu ska hundar ut på kvällspromenad!


Kommentarer
stina

Hej! Jag undrar vart du köpt alvhalsbandet? Otroligt vackert! Hittar inget på Shankaris hemsida, men det var kanske ett tag sen du köpte det?

2011-03-09 @ 15:53:39
Spirituella Bella

Jag lyckades fynda det halsbandet på en pantbanksauktion för flera år sedan. De enda tipsen jag kan ge dig angående att hitta ett likadant är att jag för några år sen såg reklamannons i Sweden Rock Magazine där bland annat detta halsband fanns med. Minns dock ej vilket företag det var som annonserade...



Om du googlar på "evening star necklace" tills du hittar en bild av den variant av halsbandet som du vill ha kan det ta dig till en hemsida som säljer dem?



Hoppas att det hjälper dig att hitta rätt - mitt halsband har gett mig mycket glädje och önskar dig lycka till i ditt letande =)



Namasté

2011-03-10 @ 08:06:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0