Snuttisar..

...e Ni allihopa! Mina snuttisar ;) Vill bara delge all kärlek som jag känner för Er - Ni e mitt ljus å min lycka. Tack för att Ni finns!




Det har varit en underbar dag å kväll, tiden har bara sagt swosch! Nu e jag hemma igen å ska snart sova....men vill tillbringa lite tid här med Er först =)

Så vad ska vi prata om?  Alla insikter som jag fått under dagen? Ja, det funkar! Asså jag e ju en liten rastlös själ, e inte bra på att vänta på saker å ting, otålig och vill helst att saker skulle hänt igår...men ibland så får man ju helt enkelt infinna sig i att saker å ting inte kan ske med en gång. Så jag har kommit till insikt om att jag måste meditera mera för att få lugn å roooo i min själ å kropp. Allt kommer när tiden är rätt - det gäller bara att sysselsätta sig under tiden. Fokusera på det som är viktigt nu, tex att jag kanske borde plugga mera? Ja det låter vettigt! Mer plugg å mindre oroa sig för framtiden =)



Så nu ska jag trolla bort all rastlöshet genom att roa mig med Snapp å Adrienne på msn - önskar Er alla rosa fluff å en underbar lördagskväll =)











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0