Sammanställning av Passioner

Med andra ord vad jag ska bli när jag blir "stor" hehe

Rimligtvis borde jag ju jobba med något som innebär att jag ofta reser till Englands landsbygd. Kanske borde jag på något sätt vara med på varje inspelninga av Time Team & Morden I Midsomer och ha något jobb som inte finns idag - men när jag kommer på det så innebär det att de inte kan vara utan mig - typ ge reiki-healing till alla som är med i inspelningarna för att de behöver slappna av? Jaaa vilken bra idé =)

Varje dag som det är vackert väder - då är jag ledig eller så arbetar jag med något som innebär att man är ute i solen

Låta min blogg bli såååå populär så att jag får stora sponsorer som innebär att jag kan ägna mina dagar åt att blogga spirituella inlägg - det hade helt klart varit Yaaaaay med stort Y

Få en framgångsrik butik med antikt å nytt så jag får resa runt i världen och fynda nya saker å ting till min populära butik

Ja det var nog en bra sammanfattning - jag är nöjd!



Men nu vill jag ju höra alla Era framtidsdrömmar när Ni utgår från Era passioner - fyll på med dem i  kommentarererna!!

Massa Ljus Å Kärlek Å Glittriga Glädjefyllda Energier Till Er Alla









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0