Näe nu blir jag upprörd!!!

Telia har stulit mitt koncept!!! Har Ni någonsin hört talas om rosa fluff innan Ni mötte mig? Det e jag som avslutar mina sms med att önska Er rosa fluff & glittriga energier INTE Telia men nu har de lyckats sniffa reda på detta å bara snott mitt rosa fluff-koncept rakt av...  Lite ledsen i ögat blir man faktiskt... De kunde ju ringa å tacka för tipset åtminstone tycker jag ;)



Å å å å ja just det! Jag glömde en passion! Blogga är en annan viktig passion i mitt liv - det gör mig glaaaaad =)


Kommentarer
Sanna

Synd att detta inte är USA då hade du kunnat stämma dom gummsan

2009-02-15 @ 12:47:19
Spirituella Bella

Vilka bra idéer du har =) Massa pengar till mig ;)

2009-02-15 @ 13:39:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0