Min själ...

...eller om man ska kalla det för mitt sinne, vet inte riktigt... Men i alla fall min själ/mitt sinne är som en fladdrande fjäril, jag tänker, funderar & analyserar jämt å ständigt. 



Jag tycker inte så mycket om jordiska saker (förutom kärlek) eftersom de känns tunga och tja...inte jag helt enkelt.... Jag fokuserar hellre på det spirituella - meditation, visualisering och andlig utveckling. Men kruxet är - som mina kära vänner påpekade - att vi lever ju faktiskt här på jorden och kanske glömmer man bort att jorda/grunda sig emellanåt. Det är jag inte alls bra på så jag måste börja jobba på detta! Men eftersom jordiska saker känns så långt ifrån mig kan jag inte komma på vad jag ska göra för att bli jordad.... Vara i naturen kanske? Men, men, men, vad mer då? Man går med föttern på jorden ständigt - en bra början är kanske att ta mer hand om fossingarna. Fler fotbad och mer kräm att smörja in dem i? Japp det ska jag börja med ikväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0