Ljuvlig Dag

Tänk att det kan vara så underbart att vakna upp å inse att en alldeles ny och ljuvlig dag är här!



Stod i duschen å funderade vidare på livet i allmänhet - jag tror ju stenhårt på att vi skapar vårt eget liv med allt vad det innebär så ibland säger/skriver jag ju saker som inte är sanna men för att jag vill att det ska vara sant. Tex åååå vad jag mår bra idag - fast att jag egentligen inte mår bra nånstans... Frågan är ju om Ni märker när jag talar sanning? Men jag måste hålla på med sådana affirmationer för att höja min energinivå igen. Ni vet ju uttrycket lika barn leka bäst - å jag vill ha glada å skuttiga energier så jag attraherar mer sånt in i mitt liv.

Måste plugga kinesisk filosofi idag å tänkte samtidigt lyssna på hayhouse!

See U All Laaaaater =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0