Kärleksfulla Ljusvarelser...

...e vi allihopa...du med å jag meeeed *sjunger falskt*

Det e dock långt till jul å julsånger å just nu känns det långt till våren med. Jag längtar efter pirrande vårkänslor , snödroppar och solsken! Finns det nåt bättre? Ja, kanske att var nyförälskad - det e yummy!!!



Hur sprider Ni kärlek omkring Er idag då? Jag e mest glad å försöker få människor runt mig att smittas av glädje-extas...ja, det är ett mycket svårt jobb som jag har tagit mig hehe

Kanske är lika bra att försöka mig på hemtentan när jag ändå e på bra humöööööör? =)

Ses sen! Kram på Er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0