Jade!!!

Kom bara på en sak som jag glömt tala om - om du har tandvärk använd jade. Skulle föreslå att sova med den under kudden. Det ska funka finemangen =)



Lillmissen Leia är brunstig, hon vill ut å leka men jag håller henne inne som en duktig matte bör. Men att ett sånt litet pyre kan framkalla sådant högljutt mjauande övergår mitt förstånd...

Nu ska jag lägga mitt lilla huvud på kudden å fara iväg till drömlandet - ska försöka minnas mina drömmar så att vi kan analysera dess innebörd imorgon! Sov sött Snorkar & Snorkelinor!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0