Gimme Gimme Gimme

Idag ber jag alla vänliga själar att telepatiskt sända mig all kunskap Ni har angående Kinesisk Filosofi! Nog för att jag kan ha djupa tankar å diskussioner emellanåt men detta är på en helt annan nivå! Jag tycker det e skitsvårt att få grepp om Konfucianismen och så ska jag förklara det på engelska med...puh...men men jag litar på att allt går bra med Er hjälp =)

Me Löve U All Bigtime!!!


Vill tacka just Dig för att du är en underbar person och för att Du berikar denna världen med din härliga energi. Tack för att Du förgyller vardagen för så många!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0