Ekorr´n Satt I Eken

Kan inte glömma den lille lurvetussen som jag såg förut idag, sån underbar liten varelse. Funderar på att gå till hans ek imorgon å lämna lite nötter som tack för budskapet och för att han förgyllde min dag =)




Hade väldigt svårt för att somna inatt, lyckade nog fara till drömlandet vid 4-tiden å nu borde jag vara jättetrött men icke då... Adrienne nämnde att det var fullmåne - kanske påverkar det mig? Jag ställde ut alla kristallerna på trappan så att de kan rensas i månljuset inatt iaf, det kan de behöva =)


Hoppas bara att jag vaknar innan skatorna har stulit mina pyriter....



Pyrit kallas ibland för The fools gold. Stenen hjälper dig att finna leken i allvaret, att leva i nuet och låta energin flöda. Kan driva gyckel med den som är girig. Pyriten används även om du önskar mindre uppmärksamhet och vill bli osynlig. Pyriten gör att människor inte lägger märke till dig, samt är praktisk att använda när du vill dölja någonting för omvärlden.

Nu vet jag vad jag ska stoppa i mina fickor när jag har en dålig dag och inte vill bli sedd när jag handlar ;)

Nu ska jag nana mig - nattis!!!





Kommentarer
C

Hej Bella,



Tack för din hjälp i somras med bärfisen och flugan. Det var till stor hjälp och vägledning när det begav sig.

Jag tog en promenad imorse och kände en stor saknad och sorg över att jag inte har någon kontakt med djur i min vardag. Sekunden efter tanken hoppar en råbock fram på spåret 6 m framför mig. Jag blev väldigt tacksam. Ett par minuter senare träffar jag på tre rådjurshindar. Min fråga till dig är vad djurens budskap om rådjur är.



Jag får nog skaffa en egen bok så jag slipper be dig hela tiden.

Som tack vill jag tipsa om en sida om du är intresserad av astrologi.

http://alabe.com/freechart/

Gratis får du veta hur planeterna stod när du föddes och vad det kan innebära. Rätt kul.



Ha det fint!

2009-11-22 @ 12:13:41
Spirituella Bella

Roligt att se dig igen =) Och hoppas att rådjurens budskap gav dig något! Tack för länken, ska genast kolla in den.



Kramar!

2009-11-22 @ 13:21:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0