Den Violetta Flamman

Adrienne har pratat om den violetta flamman ofta, men jag har inte riktigt tagit det till mig förrän nu. Vad skulle jag göra utan Adrienne som lär mig så mycket? Är så tacksam för vår vänskap

"I AM a being of violet fire!
I AM the purity God desires!"



Jag kommer att släppa in den violetta flamman i mitt liv på allvar nu. Vill Ni oxå prova? Klicki klicki här!


Alla är vi på olika nivåer i vårt lärande och vissa saker känns rätt för oss och andra inte, och vilken tur att vi har denna känsla som kan guida oss till det vi är redo för just precis nu i denna stund. Det som inte känns bra idag kan dock kännas rätt imorgon. Att vara öppen för de budskap du får från din omgivning är en bra början eftersom vi blir guidade i rätt riktning inte endast av våra guider utan också genom vänner och ibland främlingar.

Önskar Er en underbar dag!


Kommentarer
Danny

jag gjorde en sak med mina händer en gång och en bekant som kan se sånt sa att jag kastade/sköt iväg lila ljus från mina händer.. vad betyder det? Mvh =)

2009-02-16 @ 21:27:20
Adrienne

Du har nu faktiskt påmint mig att inte gå ut på morgonen utan att anropa den violetta flamman för oss alla... och även läsa Dr. Modis bön som är så viktig. Igår har jag även somnat till Doreens chakra clearing och det var såååå bra. Innan dess skickade jag reiki och den skakade genom mig. Synd jag blev väckt i vargtimman av tonårstelsamtal.



/Sömnig på tåget

2009-02-17 @ 07:35:30
Spirituell Bella

Danny - Du kanske har St Germain som gajdar dig och att han har använt den violetta flamman genom dig även om du inte visste vad det stod för då? Läs om honom och se om det känns bra? =)



Adrienne - Dr Modis bön, är det den du mailade till mig?







2009-02-17 @ 09:31:37
Adrienne

Ja, det var den bönen. St. Germain är sååå härlig! Så skön och intressant snubbe... när jag tänker efter så är det en av den mest intressanta varelser genom människorhistoria (alla hans inkarnationer alltså).

2009-02-28 @ 22:33:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0