Blacmore's Night

För några timmar sen satte jag mig i dagbädden i mitt lila magiska rum för att plugga. Jag har allt jag behöver, en alldeles för het laptop i mitt knä, papper om pedagogik högt å lågt, kaffe & jag lyssnar på Blackmore's Night på youtube.

Leia kommer förbi emellanåt för att kolla läget med mig och hon passar på att slicka på tapeten, ja hon är en mycket mystisk dam...men hon är full av kärlek.


Leisan-Bus

Så lustigt nu kom hon igen - hittade in under täcket å sover nu på mina fötter =)

Jag har kommit igång med tentan å det känns himla skönt, det är ju det som är det värsta - att komma igång. Så detta ska nog lösa sig på bästa sätt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0