Vilken Underbar Dag

Alla dagar e underbara dagar men denna dagen e speciellt underbar! Varför? Jo, jag har nämligen hittat min bubblighet igen!!! Detta är en stor grej för mig - jag är en entusiastisk, glad å sprudlig flicka men på sistone har den sidan av mig mattats av. Anledningarna till det kan vara många som tex:

* att det e typ konstant mörkt under vintertiden
* ett hus utan massa människor & rörelse
* mycket i skolan...osv...

Oavsett orsaken så är det sååå skönt att jag har hittat den igen, jag är lycklig inuti och jag känner mig bubblig å glaaaaad! Emma har kommit hem från Stockholm och det gör huset mer levande - som tur är så passar vi så jäkla bra ihop!

* Emma lagar mat å jag diskar.
* Emma är med på galna upptåg!
* Emma lånar mer än gärna ut sina tofflor när jag har tappat bort mina
(jo, det går att tappa bort tofflor i även ett litet hus...)
* Emma får inte plats i mina tofflor när hon har tappat bort sina ;)
* Vi möts i hallen pga av missförstånd - båda med galen uppsyn å skrattar i en kvart åt oss själva


Detta är saker som inte sker med vemsomhelst - jag är lyckligt lottad att ha fått en sån underbar kusin till sambo =)

I just Löööve her!!!

Sen så hände en annan kul grej, jag börjar titta närmare på min kurslitteratur för sista delkursen, kändes ju inte så roligt från början men så såg jag nåt himla intressant på bokens framsida - bedöm själva!!!
(Längst ner i hörnet *hint hint*)








Kommentarer
Adrienne (eller något annat)

Jag hade haft ångest dygnet runt av att ens förvara såna böcker hemma. Kom så ska vi skriva själva och fota och designa. Höja upp denna planet som det var meningen från början.

2009-12-13 @ 17:03:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0