Happy New Year

Nu är det dags att inventera 2009 & tacka för alla underbara människor man mött under året, alla fantastiska upplevelser och alla häpnadsväckande insikter som man har fått.

Måste ta med årets obligatoriska utmärkelser såklart!

Sötnosen 2009 är Lillan

 

Största Förändringen 2009 - Att Emma Flyttade In Här Hos Mig

 

Det som jag inte uppskattade tillräckligt 2009 - Snö På Julafton

 

Det som har gett mest myskänsla 2009 - Levande Ljus

 

Längsta Resan 2009 - Hamnade I Östersund

 

Bästa Festen 2009 - Midsommar


 

Nu måste jag iväg och sysselsätta mig med annat! Ses nästa år älskade vänner!

 

Ta hand om Er & jag önskar Er alla ett riktigt gott nytt år

 


 

 

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0