Fantastisk Vinterdag

Denna dagen är ju helt fantastiskt underbar - min värld är täckt i glittrig snö, solen lyser och himlen är blå. Det är magi i luften. Jag älskar mitt liv och alla underbara människor och djur som sprider glädje till mig. Att man kan vara så här otroligt tacksam för livets gåvor - att befinna sig i det ständiga lyckoruset är underskattat!

 

Hann med en stund i telefonen med kära Adrienne - hon lyfter mig alltid högt. Vi pratade som vanligt om Abraham Hicks kanaliseringarna och hur mycket vi själva påverkar vårt liv och framtid. Att känna lycka, harmoni och kärlek här och nu försäkrar oss en underbar & vacker framtid - och det vill vi väl alla ha? Att fånga nuets magi är också underskattat.

 

* Allt är perfekt här och nu.

 

* Jag sprider oändligt mycket ljus, kärlek och healing vart jag än vänder mig och mottar tacksamt det trefaldigt tillbaka.

 

* Jag befinner mig i ett ständigt lyckorus & njuter av varje sekund av mitt liv.

 

*Genom att fokusera på det som jag vill ha i mitt liv attraherar jag också detta.

 

Attraktionslagen är fascinerande!


Jag läste några blad ur Esther & Jerry Hicks bok Attraktionslagen igår innan jag lallade iväg till drömlandet. En sak fastnade mer än det andra och jag måste bara ta med det i min blogg, jag har nämnt det förut men det tål att upprepas!

 

"Den största gåvan som du kan ge någon annan är gåvan att förvänta dig att han eller hon ska nå framgång. Det finns lika många olika världar som det finns förnimmare, väsen eller individer. Ni är inte här för att skapa en värld där alla är lika, där alla vill ha och får samma sak. Ni är här för att vara det ni vill vara, medan ni tillåter andra att vara det de vill vara."


Tänkvärt - don't you think?!


Önskar Er alla en magisk dag fylld med glittriga positiva energier, möten och händelser!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0