Decembermys!

Har bäddat ner mig i soffan, tänt ljus och myser i min magiska julgrans aura - det är verkligen myyyyys här hemma. Ger mig sinnesro för en stund, trots halsont och "tjock" känsla i huvudet.



En nära vän förklarade för mig hur viktigt det är att känna lycka, harmoni och glädje över ens liv precis som det är idag - då hamnar vi på rätt vibration och attraherar ännu mer bra/goda saker till oss. Det är så sant - men jag är en expert på att glömma bort det från & till...jag har ju en släng av otålighet i min själ och lever ofta i framtiden istället för i nuet. Men jag jobbar på det - övar varje dag på att vara lyckligast här & nu, vad jag än gör, var jag än är och hur jag än mår. Mitt liv är perfekt och jag är lycklig, entusiastisk och full med glädje - so be it!

Så lyssnar jag på Abraham Hicks och det är ungefär samma sak de talar om - att vi aldrig kan förlita oss på andra för att vi ska må bra. När vi mår bra, är lyckliga och i kontakt med vårt sanna jag så irriterar vi oss inte lika mycket på våra nära & kära. Kanske är det dags att jag börjar ta lite mer ansvar för mitt eget välmående?

 

Önskar Er alla en helt fantastisk dag, fylld med positiva överraskningar, glittrande tankar och rosenkantade drömmar!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0