Uppdateringar

Som Ni vet är jag inte en tjej som tror på lagom. Ska det vara så ska det vara lixom. Så det räcker inte med en ängel i mitt hem, helst ska det vara så många som det bara går för att göra ett tydligt "statement" angående mitt ängla-tycke. Detta gäller andra saker som jag tycker om också.



Så just nu har denna spirituella Bellan snöat in sig på Gilmore Girls, det är dessa flickor på tv:n till frukost, lunch, middag å kvällsmaten. Jag bara älskar serien, den idylliska småstaden, de glada & speciella människorna å mysrelationen mellan mamma Lorelai å dottern Rory.  Jag blir alldeles lycklig när Luke försöker muntra upp Lorelai å säger till henne att tänka positiva tankar och på trevliga saker som enhörningar och regnbågar - visst älskar vi Luke? =)



De inspirerar mig å får mig att le- ja jag flyr verkligheten men alla människor behöver det ibland! Åtminstone har jag lagt ner allt World of Warcraft spelande =)

Nu ska jag frossa i mer Gilmore innan jag lallar iväg till drömlandet!

Love Ya All =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0