Skördetid

Hösten är ju tiden för att skörda allt som vi sådde i våras och som har fått mogna över sommaren. För att manifestera ytterligare att jag e redo att få alla belöningar för mitt arbete har jag tagit in äpplen och grönt som pryder mitt hem.


Enligt Denise Linn är det bra om  man skapar ett altare under tiden som man gör Soul Coaching. Att fylla det med saker som representerar de fyra elementen och annat som man ycker passar in. Det har jag oxå gjort! Jag är nämligen ambitiös när jag verkligen vill hehe





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0