John Blund E Försenad!!!

Jag ville somna vid 22-tiden men uppenbarligen hann inte John Blund med att klämma in mig i den rundan... Väntar nu otåligt på när han ska behaga att visa sig...

Hedvig, Alice & jag skulle till Villa Björkås idag för att smaska kakbuffé, men de hade ingen...kommer inte tillbaka förrän i april. Så var det med det... Jag drack riktigt kaffe i eftermiddags insåg jag nu - e ju inte konstigt att John Blund missat mig! Han besöker nämligen inte de som har druckit koffeinkaffe kl 22, de får istället snällt vänta till ca 23.55.

Hoppas Ni sussar gott!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0