Farmors Gräddkola

På midsommar satt vi ute i trädgården och myste. Plötsligt kom en mås flygande och släppte något på biltaket som sedan flög ut på gräsmattan. Detta mystiska ting som föll från himlen var en Farmors Gräddkola!!!



Någon av oss som var samlade i trädgården behövde tydligen ha ett budskap från sin farmor =)

Ni kanske undrar varför jag berättar detta just nu? Det har att göra med att jag rensar i mitt hem (tack vare soul coaching), jag rensar stora som små utrymmen och försöker se mitt hem ur en ny synvinkel. Enligt feng shui så ska vi göra oss av med saker som vi inte älskar eller använder.

Farmors Gräddkola har nämligen legat på ett kakfat i mitt kök sen midsommar för jag tyckte det var en så speciell händelse. Men nu insåg jag att det är dags för mig att slänga ut den. Jag förevigade ju händelsen och budskapen genom min blogg =)

Men vad ville måsen som kom med Farmors Gräddkola säga till oss då?



Dina vingar bär dig vart du vill, så lita till dig själv och din egen förmåga. Din gåva är att känna tilltro till dig själv. Med andra ord - tvivla inte. Känn hela tiden tillit och du når ditt mål.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0