Andra Sidan

Jag snubblade över några tänkvärda ord i en bok som jag måste delge Er.

"Världen vi lever i är en dröm, den spirituella världen är verkligheten."

Å visst är det så. Vi inkarneras här på jorden för att lära oss och utvecklas och samla på erfarenheter. Den dagen då vi lämnar jordelivet det är oxå då som vi kommer hem. Ibland får jag stor hemlängtan, men jag ska njuta av denna världens godsaker innerligt innan jag beger mig hemåt.



Här förklaras det lite mer vad som möter oss på andra sidan.

Jag vill komma i mer kontakt med mina andliga guider. Ska försöka mig på en meditation och se om det dyker upp något budskap.

Ha en underbara dag alla Ni underbara =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0