Groda!

Go morron, Gooo Moorrooooon *sjunger lite*

Vilken härlig underbar dag som vi alla har vaknat till ~ denna måste vi ta väl hand om! Så vi attraherar många många fler underbara dagar =) Tacksamhet, tacksamhet, tacksamhet!

Sitter i mitt hemtrevliga kök och ljuset flödar in genom fönstren, Isolde nanar på sin favoritstol å snarkar i vanlig ordning hehe

Ska plugga en hel del idag och sen om jag får tid över blir det att fixa å dona i butiken ~har ju tänkt att öppna på söndag (11-16 om någon vill komma å hälsa på =))

Igår kväll på hundpromenaden höll jag på att trampa på en groda, lite rädd blev jag. Zimba blev dock ännu räddare, han tyckte det var otäckt när grodan hoppade iväg. Efter den incidenten nosade han försiktigt på allt som kom i vår väg ifall om att detta tinget skulle börja hoppa oxå, han e rolig den lille lurvtussen.

Men nu var det grodans budskap jag skulle fokusera på!



Grodan säger:

Gläds åt allt det goda i livet, bejaka livets glädjeämnen. Uttryck din glädje och du gläder andra. Livets höjdpunkt är nu!  Din gåva är att känna glädje och meningsfullhet.

Åååååå me likey!!! Skutta av glädje & njut av livets alla underbara gåvor ~ ja det låter heeeeeelt perfekt!
Ni är väl med mig å ägnar Er åt samma sak idag va? =)
Puss på Er Underbara Ljusvarelser!



Kommentarer
Auranah

hm.. är det solögas bok du tittar i när du slår upp djurens betydelser? Jag tycker att hon är helt ute och cyklar emellanåt.. Men smaken är som baken ;)

2009-04-01 @ 10:10:48
URL: http://auranah.blogg.se/
Anonym

Japp, det är Solögas bok jag går efter. Jag känner att budskapen alltid är mitt i prick. Men jag tror snarare att det är så att Universum vet att jag alltid tittar i den när djur dyker upp och därför skickar de djur i min väg som är kopplade till budskapen i boken =) Hade jag haft en annan bok hade de kanske skickat andra djur i min väg för att jag skulle få "rätt budskap".

2009-04-01 @ 22:04:15
Cissi

Hej Bella!

Jag snubblade över din fina blogg när jag sökte efter betydelsen av de tvåprickiga nyckelpigor som förföljde mig nyligen. Sedan var det flugans budskap jag fick nosa upp. Jag har inget eget exemplar av Djurens Budskap men jag går igenom en tid av starka förändringar och söker förståelse för att klart se vad som händer. Idag har jag varit ansatt av bärfisar så till den milda grad. De är mörkbruna med en ljus prick sin sköldformade rygg. Ganska stora. Vill du hjälpa mig att kolla om de har någon betydelse i Solögas bok? Jag skulle bli väldigt, väldigt tacksam.



Tack för en fin blogg!

/C

2009-07-28 @ 20:43:30
Spirituella Bella

Så trevligt att du snubblade in på min blogg - Snubblare är alltid välkomna hos mig =)



Jag skriver genast ett blogginlägg om bärfisens betydelse så andra kan ta del av budskapet oxå.



Ha en underbar kväll!

2009-07-28 @ 23:42:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0