Ärkeängel Metatron

~Everything comes to me in the perfect timing and in the perfect way ~


Jag har inte hunnit med att blogga på sistone... Tiden säger swosch!

En liten lustig sak som skedde var att jag två nätter i rad vaknade vid 4-tiden. Jag känner att jag har haft lite problem i solar plexus chakrat och när jag vaknade på natten drog jag kort från "Archangel Oracle Cards". Kortet som dök upp var från Metatron och att jag skulle be honom om hjälp för att balansera mina chakran med heliga geometriska figurer. Å vad jag är tacksam för sådana budskap. Tack, tack, tack!



Det roliga med detta är att jag nu när jag letade efter en bild av Metatron på nätet insåg att han redan sitter på mitt kylskåp för att jag för nån månad sen skrev ut en bild utan att reflektera över vem det var som hamnade på kylskåpet. Synkronicitet? Åh Yes =)


Hoppas jag snart kommer tillbaka med lite inlägg ~ still love you all =)


Kommentarer
Sanna

EN otroligt vacker bild =)

2009-04-15 @ 21:00:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0