Underbara Julklappar Med Tanke Bakom

Fick julklappar av Adrienne....å jag som blir som ett barn när jag får paket - lyckan bubblar i magen hehe



Jag fick en älvig barnbok, den första gåvan hittills som ska hjälpa mig att manifestera framtida barn in i mitt liv. Adrienne är en pärla. Min pärla - rör helst inte ;)

Magiska ÄlvÄngel-sockor med trollspön - när jag använder dessa kommer allt jag tänker & visualiserar bli manifesterat snabbare än jag kan säga "visualierings & manifestations-sockar" 

Kaffemuggar som avbilder starka & självsäkra kvinnor - det är en bra affirmation när man dricker morgonkaffet =)


Inspiration för goda vegetariska munsbitar. Perfect gift!!!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0