Screw Nyårslöften!!!

Alltså jag tror inte riktigt att jag gillar nyårslöften... Man ska lova sig själv en massa å om man inte klarar av det så blir man besviken på sig själv. Å hur  mycket gott för det med sig? Absolut ingentingen... Vi ska ju älska oss själva och jobba på att bli en människa som vi verkligen gillar, bryta mönster som inte gynnar oss & framhäva personlighetsdrag som vi uppskattar. Så jag säger: BOJKOTTA NYÅRSLÖFTEN!!!

Har kommit på en mycket bättre idé, vi inför NYÅRSFÖRVÄNTNINGAR! Att skriva ned vad vi förväntar oss & hoppas sker under 2009. Jag kommer att ta med stora som små förväntningar & önskningar och sen så gömmer vi detta i jullådorna och till nästa jul får vi se vad som gick i uppfyllelse :)


Mina Nyårsförväntningar

  • Jag förväntar mig att det kommer gå superlätt att läsa psykologi b & c
  • Jag tror att jag kommer igång med mitt företag & att min rörelse kommer blomstra
  • Jag kommer att hjälpa många människor med att hitta sitt inre lugn & harmoni
  • Jag förväntar mig någon sorts utmärkelse -  typ Årets Solstråle hehe
  • Jag kommer sluta röka!
  • Jag tror att 2009 blir mitt bästa år hittills =)
  • Jag ska ta en stund varje morgon & visualisera den perfekta dagen, så att jag kan känna glädje & förvänta mig positiva händelser av varje stund i mitt liv


Jag önskar Er alla ett underbart nyår med massa av positiva förväntningar å glädje!! Puss PÅ Er Alla Sötnosar, Solstrålar & Sweetiepies!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0