Frostade fönster & Julstämning

Inte nog med att Adrienne gav mig julklappar, jag fick också en förtrollad sprayflaska.


Frost på burk typ hehe

Såhär fint blev resultatet =)




Och imorse så var det så kallt så att man nästan kunde tro att isen på fönstren var äkta. Termometern visade 13 grader *yikes*


Men jag undrar om det kan stämma...den e nog lite söndrig? I vilket fall var det kallt som i en snögubbes arsle och jag vidtog genast åtgärder

Ljus i massor


Men insåg att jag eldat upp de flesta så mormor förbarmade sig över mig å gav mig några fler - so what att de inte matchar...det e värmen jag vill åt ^^


Å vilken söt mormor jag har, e så glad över denna söta gumma som älskar mig som jag är - eller gör hon det? Nja, det hade nog vart bättre om jag varit lite mer kristen å traditionsbunden - julpynta i slutet av november borde vara förbjudet enligt henne hehe


Men nu är det ju så att man inte kan ändra sin personlighet för att andra ska tycka om en, jag är som jag är å de som gillar mig vill jag också ha omkring mig, alla de andra som tycker att jag borde vara mer som de är kan skutta till skogen och stanna där ett tag medan de mediterar sittandes på en mossig stubbe. Varför mossig undrar ni? Meeeeeen hallå? Det är ju en mer magisk stubbe om den är mossig, förstår ni väl. *suck* dessa ospirituella människor som inte förstår sig på magi ;)


Under meditationen kan de komma till insikt om att alla sorters personligheter behövs här på jorden och att försöka förändra andra till att vara en avbild av dem själva är endast egoistiskt å genomsyrat av fåfänga så till den milda grad att det blir korkat =) Älskar er alla oavsett om du är spirituell eller vanlig människa!



Kommentarer
Adrienne

Nu gör jag ett nytt försök att testa denna funktion.



Fönstretbilden blev sååå underbart magiskt. Nu måste jag ha en bra kamera!

2009-01-02 @ 14:10:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0